GYIK (Gyakran Ismételt Kérdések)

 

1. Hogyan tudom megrendelni a terméket.


Kizárólag a webáruházon keresztül, fogadunk el rendeléseket! A termékeket, a részletes nézetben a "Kosárba rakom" gombra kattintva tudod a kosárba helyezni. A kosárba belépve módosíthatod megrendelésed, vagy törölheted. A vásárlás folytatásához jelentkezz be, regisztrálj, vagy használd a regisztráció nélküli vásárlást. Ezt követően, nyomd meg a Megrendelem gombot a vásárlás befejezéséhez. Kérjük olvasd el vásárlási feltételeinket, a vásárlás megkezdése előtt!

 

2. Mennyi idő alatt érkeznek meg a ruhák?

 

Mivel a ruhák külföldről kerülnek beszerzésre, magyarán külföldi raktárból érkeznek, ezért a várható szállítási idő általálában 6-10 MUNKANAP (nem naptári nap, tehát másfél-két hét)! Az expressz szállítású ruhákat (72 órás termékek) többnyire 3 MUNKANAP alatt szállítjuk le!  Figyelem! Ezektől eltérhetünk, ezért, ha valakinek fix időpontra kell a termék, azt mindenképpen jelezze nekünk a megrendelés alkalmával vagy még megrendelés leadása előtt vegye fel velünk a kapcsolatot! A kiszállítást megelőző időszakban e-mailben vagy telefonhívással értesítünk a megrendelésed szállítási várható idejéről. Megrendelésnél olyan címet kell megadni, ahol 8-18 között ott tartózkodnak és át tudják venni a csomagot! Személyes átvételre lehetőség nincs! Ha sürgős a ruha, és nem biztos, hogy azt az egy-két hetet ki tudod várni, akkor azt a megrendelés lezárása előtt a megjegyzés rovatva mindenképpen írd be, vagy jelezd azt felénk!

 

3. Hogyan történik a fizetés?


A megrendelő utánvételes esetben a termék átadásánál fizet a futárnak a csomag átvétele után. Előre utalás esetén pedig a K&H Bank Zrt. 10400968-50526756-51771005 bankszámlájára kell befizetni, vagy átutalni az összeget és a pénz beérkezését követően szállítja ki futárcégünk a megrendelt terméket. Online fizetés esetén pedig a megrendelést követően kell az összeget kiegyenlíteni, miután visszajelzést kapott a megrendelő a webáruháztól, hogy a termék beszerezhető!


4. Mennyibe kerül szállítás?


A szállítási költség előreutalással, bankba befizetéssel, bankkártyás fizetéssel - 990 Ft, utánvéttel 1 290 Ft, GLS csomagpontra szállítás esetén 790 Ft. (A szállítási árak Magyarországi címek esetén érvényesek.)

 

5. Nem vagyok elégedett a vásárolt termékkel, mit tegyek?


100%-os csere vagy pénzvisszafizetési garanciát vállallunk! Visszaküldés elött mindenképpen kérünk egy email-t a catwalker001@gmail.com email címre! 

 

6. Elfelejtett jelszó esetén mi a teendő?


Kattins ide és jelszavadat elküldjük a megadott email címre.

 

7. Hogyan érem el a webáruház ügyfélszolgálatát?

 

A kapcsolatok menü pontban van telefonos és email címes elérhetőség is, ahol az ott megadott időszakban igyekszünk a lehetőségeinkhez mérten a leghamarább a megkeresésekre reagálni! Sokkal célszerűbb email-ben elérni bennünket, mert a folyamatos csomagolás, árubeszerzés miatt telefonon nehézkes az elérésünk! Ünnepnapokon, hétvégén, munkaszüneti napokon az ügyfélszolálat elérhetősége nem lehetséges. Telefonra küldött üzenetekre, sms-ekre, (viber sem), hangpostára mondott üzentekre nem áll módunkban reagálni! 

 

 

 

A cookie-k segítenek szolgáltatásaink biztosításában. További információ. Szolgáltatásaink igénybe vételével Ön beleegyezik a cookie-k használatába. OK
A terméket sikeresen a kosárba tetted!
Tovább vásárolok Kosár megtekintése